B.A.P

Men va? Är det verkligen sant? Uppdaterar jag med ÄNNU ett inlägg med ett koreansk debut band? Gud vad konstigtNej, inte konstigt alls. Med tanke på att jag inte har något liv när jag sitter och ruttnar i min lägenhet i Luleå, haha.

Men nu sitter jag och softar i Berlin! Hoppas ni har det fint där hemma.

Nåväl, åter till ämnet! Jag tänkte förgylla er dag med att visa B.A.P's debut/comback-video med sången Warrior. Titta koregrafin. Helt jävla sinnessjuk! Så förbannat mäktig, haha. Ska också lära mig att dansa och bli bad ass! Om ni inte orkar titta igenom videon så MÅSTE ni i alla fall se 0.50-0.55, samt 2.14-2.17. Kom igen, det är typ åtta sekunder av ert liv och ni kommer totalt svimma över en overload av coolhet och awesomeness. Vet inte ens om ni är redo att se videon utan att ni typ faller av stolen. Så jävla bra är den.



B.A.P - WARRIOR

Jag vet, den är awesome. Ni behöver inte tacka mig c:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0