Bildbomb från påsk!

NU har jag äntligen fått över bilderna från påsk! Blev jättemånga fina bilder, sjukt nöjd!
Inser nu att jag inte fick några bra bilder på Niclas för att han sprang iväg så fort jag hämtade kameran :C Nåväääl!


Jag posár med den lilla fisken jag fick upp! Släppte tillbaka denna, den var så söööt.
Fick upp en större fisk sen som vi grillade loss på. Mums.


Provade pappas nya skoter! Världens bästa före <3


Sara fiskar!

Bilden2-1.jpg
Niclas fiskar ~ mysterious much...


Självfallet fick Kingsland pannbandet följa med på äventyr!


Myser i solen ~


Sara fiskade loss! Stackarn hamnade på grillen dock.


Sara ska mörda fisken :C

Och nu lite bilder på Dacke!









Och vad vore inte ett perfekt dag i Kåbdalis utan ett avslut med ett gäng renar på vägen? På flygsträckan såklart... Utanför viltstängslet - Oh joy! Tur att dem är söta. <3







Bara för att göra påsken lite extra bra så var månen i det finaste skick jag någonsin sett.



Bästa påsken på länge med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0