Eldhestar!

Dålig uppdatering under påsk, men jag har gjort så himla mycket att jag knappt varit inne framför datorn! Sen har jag även glömt datasladden hemma, vilket är den största anledningen till att jag inte har uppdaterat. Ska hem till Luleå i morgon och då får jag äääntligen över bilderna och filmerna på datorn! Ska slänga upp lite inlägg om vad som har hänt i påsk.

Än så länge tänkte jag bara uppdatera att bokningen av turridningen på Island är fixad! Vi ska rida kring bergen med Eldhestar! De hämtar upp oss klockan åtta på morgonen på vårt hotell, och sen far vi ut till deras gård. Dem har typ 230 hästar - vilket jävla paradis!! Åååh, jag längtar så hiiimla mycket!


Bilden är från Eldhestar.is




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0