Helg!

Riktigt skönt med långhelg nu!
Jobbade från halv nio till tre idag - halvdag for the win! Sedan for jag till världens bästa staaaad: Boden ~ Hähä. Gick på systemet innan jag kom till Niclas. Ser ut att bli fest på lördag i alla fall! :D Ser även ut att bli en heldel stallmys i helgen. Ulrika skulle bort, så jag får låna Daydream - myshästen där! Så fin så!
I morgon ska jag till Kåbdalis med Niclas, Sara, Papi och Gittan! Och Dacke såklart, haha. Kommer bli såå awesome! Vi ska grilla, pimpla, köra skoter, sola och chilla loss på isen nedanför stugan! Längtar! Kameran ska med, så förhoppningsvis lägger jag upp några fina bilder efteråt (:

Nu ska jag göra dipp och paprika! Ligger på ett hyfsat nice underskott på kalorier efter en gröttallrik till frukost, en light weight sallad till lunch och kycklingpinnar + sallad till middag. Har även varit ute och sprungit 5+ km! Jag är ju för duktig, ladida. Så, paprika, dipp, världens bästa pojkvän och Howl's Moving Castle - kan kvällen bli så mycket bättre? Tror inte det!


Howl's Moving Castle - så jävla bra. Detta blir fjärde gången jag ser den nu, men uppskattar den bara mer och mer för varje gång. Första gången jag såg den tyckte jag typ att den inte var så märkvärdig. Men satan i gatan! Sist jag såg den med Sara blev jag helt frälst! Tror att Niclas komma älska den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0