Hemma... bra?

Jag är fullkomligt kär i Berlin.
Har aldrig varit i en stad tidigare som har så otroligt mycket historia bara bakom hörnet. Jag har aldrig blivit så berörd av någonting i hela mitt liv, som Berlin. Helt otroligt.

Jag kommer göra en bättre uppdatering om vad vi har gjort och vad som har hänt i Berlin. Just nu hade jag bara tänkt berätta att jag har kommit hem efter en helt awesome helg. Och trots att jag älskar Berlin så finns det ingenting bättre än att mysa med världens underbaraste pojkvn <3 Som jag alldeles strax ska äta lunch med!

Och jag funderar väldigt allvarligt på att skita i allt som heter USA och Sydkorea och studera i Berlin i stället. Haha, jag vet. Jag fattar ingenting heller. Men jag är blown away. Så sjukt underskattad stad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0