I'll make a man out of you

Måste tyvärr säga att jag skrattade så mycket åt Lisas senaste inlägg att jag grät, sry bruden, men du vet att jag älskar dig innerst inne ändå, och det bara är du som kan lyckas med något sådant!

Jag vet att jag lovade en video, men oops.. Så blir det nog inte! Orkar inte hålla på och trixa med windows movie maker för att göra något fint (eftersom det regnade som sjutton, så det låter jätteilla på videon.) Så ska försöka trolla med knäna i helgen och dra fram något, då jag är ledig!

Fredag den 13e idag, och jag jobbar, jag gillar faktiskt fredag den 13e, något av en turdag då 13 är mitt turnummer.. (det & nr 9)

Imorn (lördag) blir det att åka ner på stan, kolla på ny mobil, stallet och kanske en tripp till Strömsholm för att kolla på tävlingar. På söndag blir det photoshoot med Ica, med lite viktorianskt tema.. Det ska bli riktigt spännande och roligt!

Nu ska jag nog dra mig mot sängen; en ny, spännande dag väntar imorn! (not.) Musik från disneyfilmerna Tarzan & Mulan strömmar ut ur högtalarna bland annat imorn på Gamestop, tillsammans med musik från Silent Hill, Freak Kitchen & massa annat smått och gott. Don't miss it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0