Kan det inte bli fredag typ - nu?

Längtar som faaan tills i morgon!
För det första ska vi (vi = Hanna, Jessica och Meleny) festa i min lägenhet och gå ut på Allstar i Luleå! Kommer bli sjukt fett. Ska möta Jessica på stan vid tolv, så ska vi shoppa lite och sen drar vi hem till mig. Awesome, haaalla!

Men, den största anledningen är att B.A.P's nya musikvideo och låt kommer ut. OHMYGOD, kan typ inte vänta! Fangurlar lite här känner jag, men jag är helt säker på att låten och musikvideon kommer skapa en awesomeness overload!

B.A.P - Power, teaser.

Resten av bilderna från Berlin måste jag vara beige och berätta att de kommer nog på söndag, måndag eller kanske till och med ännu senare. Kommer inte ha tid de närmsta dagarna och om jag känner min Karma rätt så kommer jag vara bakis på lördag och tisdag. Så, be patient, my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0