NU'EST

NU'EST är ett relativt nytt band från Sydkorea, varav FACE är deras debut låt. Sjukt bra. Sjukt snygga. Jag är kär. Vad som är deprimerade är att typ alla är i gruppen är 17 år (förutom en som är nitton) :c Kan knappt se deras video utan att känna att jag är en pedofil, haha. Men de ser ju verkligen inte ut som sjutton!! Åh, döör.
JR (Kim Jong Hyun) är typ den snyggate korean jag någonsin sett.
Tror jag faller in i en djup depression just nu. Oh my god. My life. World. Fu...
Tur att alla andra mina idoler åtminstone är äldre än mig. Lee Min Ho, exempelvis. Nooomnom.
Och min pojkvän Niclas så klart! Han är självfallet snyggast och bäst i världen! Efter mig c:


NU'EST - FACE


Nu ska jag packa, och i morgon far jag till Berlin!
Jag fixa några tidsinställda inlägg så att ni inte saknar mig allt för mycket. <3



Kommentarer
Postat av: Linn

Ha det så roligt, shoppa loss! :D

2012-04-18 @ 23:13:13
URL: http://actionplog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0