OPERATION: get in shape!!

Lyssnar på soundtracket till City Hunter och känner mig, som de flesta, jävligt bad ass när man hör låten! Ser Lee Min Ho framför mig när han kommer och slår ner massa onda snubbar. HAN ÄR SÅ COOOOL! Jag ska också bli så cool!

Därför ska jag sätta i gång på riktigt nu. Jag orkar inte gå omkring varje dag och tycka att jag är fet. Det första jag gör när jag ser någon är att bedömma om personen är fet eller inte, och i så fall: hur fet? Fetare än mig?
Jag vet, det är åt helvete.
Men i stället för att gå och whina dag ut och dag in så ska jag ta tag i det här nu. NU JÄVLAR!

Så, därför ska jag börja räkna mina kalorier, dricka miljontals liter vatten per dag och börja springa. Gymma i all ära, och bla bla bla, men fysatan vad jag går ner i vikt när jag väl får ut fetröven på vägarna. Jag måste bara komma ihåg hur förbannat kul det var förra året när jag gick ner i vikt! Sen när jag har gått ner i vikt kan jag börja gymma. Fast jag ska väl gymma samtidigt, men att springa är prioritering nummer ett!

Så, nördig som jag är har jag suttit och räknat ut kalorierna som jag har ätit idag!
Frukost/Lunch, bestod av två stekta ägg och en tomat ~ ca 173 kalorier
Middag, en kycklingfilé, noooomnom! ~ ca 250 kalorier

Sen blir det väl resten av kycklingen som kvällssnääääcks. 250 kalorier på den, BOM!
Ska även handla lingonsylt och mjölk till min älskade gröt, så man får en bra start på morgonen!

Ska ut och springa om typ två timmar - NO PAIN NO GAIN
Skiter i om jag får hjärtmuskelinflammation och dör. Jag kommer inte vara fet när jag dör i alla fall, woho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0