Så. Jävla. Pinsamt.

Okej, dagen började utmärkt! Trevlig föreläsning klockan åtta på morgonen, följt av fix och sedan Luleå med Linn. Dock gick elen vid ungefär klockan 11, jobbigt läge, eftersom att jag precis hade duschat och inte kunde torka håret. När håret i sin tur äntligen hade torkat kunde jag inte platta det heller, eftersom att elen fortfarande var utslagen.

Hanna mötte upp oss på stan, och vi åt gooood mat på Allstar och såg sedan Battleship. Riktigt bra film faktiskt! Hade låga förväntningar, men den är helt klart värd att se. Hur som helst såg jag att jag hade flera missade samtal från ett nummer som jag inte vet vem det var. Hade haft mobilen på ljudlöst (ovanligt...) så jag hade inte märkt att det hade ringt. När jag lyssnade på röstbrevlådan så har jag ett meddelande från någon Luleå Energi snubbe som säger att jag måste ringa upp omgående. What the hell, tänker jag och får sjuk ångest. Så jag ringde upp.

Tydligen var det mitt fel att hela huset hade blivit utan el i nästan tolv timmar... Han var tvungen att gå in med huvudnyckeln i min lägenhet för att jag inte hade svarat. Nåväl, jag hade - tydligen - ställt en varm panna på vattenkokarsladden (ser dock inga märken när jag tittar efter?), så att jodkablarna (eller nåt, whatever) hade skapat kortslutning i hela huset. FY FAN VAD PINSAMT - seriöst, jag dör. Samma snubbe ska komma hit i morgon och jag vettefan hur jag ska kunna visa mig för honom. Alltså, inte nog med att lägenheten var ett bombnedslag med kläder och odiskad middag- och frukosttallrikar, men med vad jag åstadkommit lär han tvivla på att min IQ faktiskt överstiger typ 70.

Kan inte någon typ komma och slå ner mig så att jag måste ligga på sjukhuset hela dagen i morgon? Snälla?


Blir lite tråkigt inlägg utan bilder, men lägger upp några fina i morgon! Nu ska jag stäääääda resten och sen sova! 'Night, alla nattugglor!



Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, gullunge! ;*

2012-04-13 @ 00:57:49
URL: http://actionplog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0