She dare not breathe

Then the angel asked what her name was, she said, "I have none."
Arcade Fire - Abraham's Daughter



Har inget kul att skriva, så ni får stirra på mitt fina ansikte i stället!
Ah, well, förutom att jag insåg att Island ligger två timmar före Sverige i tidsskillnad, så jag och Paulina kommer två timmar tidigare till Reykjavik än vad vi hade planerat! Suuuper?! Indeed! I morgon far jag till Luleå och köper de andra böckerna som är uppföljare till Hush, hush, så att jag har något att läsa i Berlin! På torsdag åker vi, yaaay!

Är dessutom sjukt sugen på att börja skriva en ny novell, har en stört bra story på gång. Ovanligt, haha. Ska nog börja idag! Joy!



Kommentarer
Postat av: Linn

Snygging! ;-*

2012-04-17 @ 21:01:25
URL: http://actionplog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0