The day

Igår vart det en sen dag i stallet. Vi tänkte först att vi skulle försöka hinna hem i god tid, men icke sa nicke. Ett av stona fölade, så vi fick hjälpa till där istället! En liten hingst, brunt, som troligtvist kommer bli skimmel. Fölet var inte heller det smartaste, så vi fick hjälpa till med en del, så vi kom hem från stallet runt kvart i två inatt, det var den tidiga tiden. Men jag klagar inte, det var riktigt roligt!

Idag blir det att åka till Glada Hästen och kika på nya ridskor + chaps, och sedan se vad som mer finns på rea. Sen efter det ska jag rida ut med Anne, och ikväll.... Då blir det bio med Ekorre. Inte vilken bio som helst, utan The Avengers! Har bara hört bra om den, så nu hoppas jag att den ska vara så bra. Jag kommer antagligen klaga lite på den, eftersom jag läst en del comics med både The Avengers och New Avengers.


Ett av förra årets föl, hingstungen Oahu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0