Underbart avslut på veckan!

Denna helg har varit helt underbar! Inte nog med att vi fick resan till Island bokad på torsdag kvällen, men jobbet på fredagen gick dessutom utmärkt bra! I går började jag spela betan på Diablo III, som demon hunter. Trodde verkligen inte att jag skulle tycka om spelet, men jag är i stort sett helt frälst! Längtar tills det kommer ut, haha. Har börjat spela Wizard på betan nu också, och jag är inte säker, men det låter som att rösten till den kvinnliga karaktären är gjord av samma person som gjorde rösten Azula i Avatar: The Last Airbender. Någon som vet? Sjukt likt i alla fall.


Demon Hunter i Diablo III. Bild av: Nhea på Deviantart.com

Var även i stallet med Sara igår och red Daydream!
Hur mysigt som helst. Det var dock någon minusgrad, så det som hade smält i skogen hade frysit till. Blev inte så mycket mer än skritt och trav. Två små galoppsträckor, där båda killarna var så gott som galna. Vårkänslor antar jag! Skitkul i alla fall, haha. Tog lite bilder i stallet som jag tänkte dela med mig av! Dem flesta är asflummiga, hahaha.



Som vanligt var det Sara som stod för garven på bilderna! GULD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0