Abstinens.

Nu har det gått en vecka sedan nc var. Jag har abstinens, jag vill bara tillbaka, träffa folket igen och ha det allmänt bra. Det var så fantastiskt underbart, mött världens bästa folk som jag ska träffa igen i December, men det är ju lång tid kvar tills dess, kommer man stå ut?


Jag och min "broder" som spärrar, tack vare att jag hade så mycket energi över på lördagen att jag sprang på väggarna..

Vill bara tacka alla som jag mötte som gjorde helgen till den bästa ever!


Min man & jag (våran otp canon pairing är Paku, tyi!) som "han" har ritat.

Ja, ska jobba senare idag, men ser inte alls fram mot det, kan gärna vara kvar hemma och snacka med folk, gosa med pånihezten och bara ta det lugnt. Första gången jag är själv på nästan 4 veckor.. Hur ska jag klara mig?? Förhoppningsvis får jag besök nästa månad ett längre tag, om jag inte tar mitt pick och pack och drar..?


Jag & prinsen på träningen i torsdags!

Nej, nu ska jag lyssna på GanGnam style och hoppas att December kommer snart, samt tagga DenSu med Tina.. Tjingaling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0