Nu..

Ledig i några dagar nu! Senare idag blir det sömnterapeut, springa lite ärenden och sedan hoppträning! Får hoppas att Finken (och jag) beter sig bra på träningen, så vi kan få lite bra känsla inför tävlingen på lördag, som jag är lite nervös inför!

Taggar lite fint allt möjligt (speciellt cosplay bland annat, och lite andra fina saker, hehe.) med Tina, samtidigt som jag vill falla ner och sova, och min Husband gick precis och la sig, attans bananer! Man själv kanske borde sova? Helgen har tagit mycket stryk på en psykiskt.

Hoppas dock att något positivt kommer ut från min terapeut imorn, min insomnia är hemsk, igen.


Saknar detta stället något enormt också, Reykjavik, Island!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0