PP (Produktiva Paulina)

Igår förtjänade jag en klapp på axeln för min produktivitet.

Gick till min sömnterapeut, bytte klocka, bråkade med af, hoppträning, städade hela lägenheten, diskade & lagade mat. 
Jises, var längesedan jag gjorde så mycket på en dag, och tack vare att jag har varit på sådant nedstämt humör och inte orkat göra något alls knappt, så är detta ett enormt framsteg måste jag säga! Vart lite förvånad själv faktiskt, även om jag bara sovit runt ~4-5h så somnade jag runt 5-6 i morse ändå, oops. Vaknade runt 10 av ren automatik, kroppen är lite väl inställd på detta nu så jag knappt får sova ut, wellwell.

Idag ska jag ringa lite samtal som jag alltid blir så jäkla nervös att ringa om, kan det inte vara enklare så man slipper nervositeten? Och att alla ställen ska ligga så jäkla långt bort, och i fel städer. menmen, vill man så måste man, eller något. Right?

Sa fixa god mat ikväll, och rida Finkus, sedan får vi se vars kvällen tar mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0