Så att..

Klart att inte allting är så perfekt som det framstår hela tiden. Det finns alltid mer nedgångar än uppgångar, men det är de små momenten då allt klickar och flyter samman som väger upp det stora hela. Det kan gå så dåligt en dag att man gråter i slutändan, men man tar sig själv i kragen och lär sig av det hela, och tillsist går det faktiskt bra. Man får ta tiden att lära sig, att bli starkare och visare, men framför allt för att få allt att funka så perfekt som det verkar. Inget är perfekt, en sådan definition finns inte. Det någon tycker är perfekt, finns det alltid någon som inte håller med om det, därva den stora svårigheten med att uppnå perfektion.


Men du är ändå min Prins ♥



Kommentarer
Postat av: Alva Carlbom, fotoblogg

Sv: Jo jag tror faktiskt att jag fick 2 bilder på dig :) Dock blev dom inte så bra. Vill du att jag ska skicka dom till din mail eller så? :)

Svar: Det vore väldigt snällt ifall du kunde göra det! :)[email protected]
None None

2012-08-21 @ 12:21:15
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0