Shopping!

Glömde skriva att jag köpte lite nya grejer till Flunkus igår!


Ett nytt träns! Från GlennGordon, remontnosgrimman är specialgjort för att den inte ska glida ner och sitta över luftvägarna, supersmart! Pannbandet är pärlor och Swarovski. Även om jag tycker pärlor är lite tjejigt och mer för dressyrryttare så gillar jag det ändå, jättefint kvalité också.
Vart lite trött på att rida omkring med brunt träns och svart nosgrimma, vars nosgrimmor inte passade riktigt bra heller, har fått låna två, ena är lite stor och den andra är lite liten. Så nu har man ett komplett som matchar istället!


Ett nytt tävlingsschabrak som matchar min kavaj tills jag har råd att köpa en ny. Från Eskadrons nya kollektion Next Generations, sjukt snyggt irl och väldigt bra passform!


Kommentarer
Postat av: Alva Carlbom, fotoblogg

Sv: Ja det gjorde jag :)

2012-08-20 @ 10:06:12
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0