halloj

Hade säsongens bästa hoppträning på Finken i onsdags, han gick så sjukt klockrent och jag red faktiskt ordentligt för en gångs skull! Trots att jag inte hunnit käka nått och knappt sovit så var vi nog båda lite smptt taggade. Vi har mest bara varit ute och ridit under en vecka i snön för att bygga lite muskler och kondis. Han var lite taggad först att komma in igen, men jäklar så han hoppade!
Han höll på att hoppa mig ur sadeln ett par gånger för han hoppade med hela kroppen, framben, bakgen + rygg. Vilken fantastisk känsla man fick då. Äntligen får jag hoppa 'riktig' häst då min ponny hade tekniken, men inte bakbenen. Finken har rubbet, och det är då man verkligen känner att all ens jobb man lagt ner på honom get betalt.

 
Min sjukt sociale och duktiga fåle ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0