Hatar denna lägenhet

Och jag är så jäkla glad att jag äntligen sagt upp den nu.
 
Hur kul är det att komma hem och se att det är 15'C i lägenheten? Inte så trevligt kan jag säga. Så sjukt less. Jag har i alla fall varit smart och köpt ett eldrivet element som jag slår på när det är så här kallt. Dem andra studenterna brukar värma upp ugnarna och släppa ut varmluften när dem är upphettade. Och jag förstår dem - för satan i gatan vad kallt det är. Om det är under -10'C ute så kan man väl ändå få ha det varmt inomhus?


Ja, som sagt. Har sagt upp den här bajslägenheten nu för att jag ska flytta in till Boden i stället. Niclas ska ju fara iväg till Norge och jobba ett tag, så jag tar hans lägenhet då! Jag får det för en bättre hyra (betalar fan ca. 3500 just nu - hur sjukt är inte det på en skala för 28 kvadrat?), har alla mina kompisar där (förutom Paulina, loveugurl), och dessutom har jag fått erbjudanden att bli medryttare på hästar på klubben, och om min tid räcker till när jag gjort mig hemstadd så tar jag det mer än gärna. Det är såklart inte samma sak som att ha en egen häst (fyfanvadjagsaknaratthaenegenhästjagdör), men jag har inte tid med det just nu. Längtar tills jag flyttar till en gård med stall. Då blir det hästar för hela slanten!

Så, jag tänkte bara klaga lite här! Ska sätta mig ner och läsa igenom några rapporter inför vårt grupparbete som vi ska ha möte om i morgon. Jag ser verkligen fram emot det. I do. Really.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0