Oops!

Har gått omkring idag i stallet och trott de har varit -2'C idag, och undrat varför folk klagar över att de var så kallt medans jag själv inte frös alls. Fick reda sen då jag kommer hem att de tydligen var -15'C! Då red jag slutet av ridpasset utan jacka.. Inte konstigt att de vart lite kallt om knäna, tji fick jag!

Firade mig idag med moster, morbror, mormor & mamma igen (en jäkla massa m här känner jag.) Och det var riktigt trevlig, fick ännu en god tårta, mums! Så efter denna helg blir det inga fler sötsaker, känns som om jag ätit för mycket av det den senaste tiden, även om jag är väldigt sugen på att baka lite chocolate chip cookies..

Flunkus var riiiiktigt fin idag! Prövade att rida i dressyrsadeln igen och de gick fintfint. Ska ju träna för Pia Fälth imorn så skulle känna på att rida i sadeln, inte gjort de på över ett halvår. Finken trivdes fint med den och pinnade på bra.

Jag och min f.d ponny för ett par år sedan då vi hade ordentkigt med snö, det vill jag gärna ha igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0