Pinsamt

Jag älskar min pappa. Han är bäst, och det finns helt enkelt ingen som honom.
Men ibland är han så pinsam så att det finns inte.
 


Pappa trodde att han skrev på chatten till mig.
Well, he didn't.
Jag tror att han skulle skriva att det var från honom (dvs Pappa), varav han i stället råkade tagga någon som mina "plast"-systrar är kompis med (som typ bor i USA). Ringde upp pappa, och tog bort inlägget efter förfrågning, men glömde så klart inte att Print Screena detta gyllende ögonblick.
Skrattar ihjäl mig just nu. Pappa fick panik när jag berättade att det han hade skrivit syntes för alla mina vänner. Han hade tydligen skrivit i andras loggar också, och trott att det var "chatten".
Han är ju för söt. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0