blabla.

jag ♥ rubriker

Såg ju War Horse igår med Ekorre & Camilla, och måste bara säga en sak; Vilken film! Den hade djupet, det var ingen direkt "hästfilm" om man säger så egentligen, även om hästen var huvud"personen" utan den drog snarare linjen på hur kriget var, från England till Frankrike & Tyskland. Det var en film som verkligen väckte känslor, som var riktigt bra gjord, en succé!
Tyvärr är hysterin så stor för att Benedict Cumberbatch (BBC's sherlock holmes) med, tyvärr har jag aldrig förstått mig på denna hysterin över honom, han är varken snygg eller så, jag såg filmen för den verkade bra, med eller utan honom hade inte spelat någon större roll i mina ögon.

Får inte War Horse någon Oscar, ska ingen ha en Oscar, för den förtjänar minst en.

---

Åtsido så vart jag inkallad till jobbet imorn lite hipp som happ, men det gillas! Sedan ändrade jobbtimmar på måndag, så jag kan nog kolla på Oscarsgalan ändå, joy ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0