Glad chey i Boden

Nu är jag äntligen i Boden igen! Fick träffa min älskling igår, så jag lever fortfarande på lyckoruset, hähä. Igår såg vi Musa: Princess of desert, ett historiskt action-drama, men världens mest bad-assiga snubbe. Ever. Seriöst. Woo-Sung Jung var så sjukt bra i denna film! Dock var slutet sämst. :c



Jättefint vädet idag - solen skiner och himlen är blå.
Sådär fint som det brukar vara när det är minus 25. /Cry

Helt sjukt många olyckor som hade hänt igår också. Tror att det var kring 23 när jag tittade sist på grund av snöovädret, så istället för en patrull med ambulansförare så var man tvungen att ha två "team". Sjukt. Nåväl! Idag ska jag och bowla med min syster. Kommer gå skitdåligt :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0