Hemska dag.

Vaknade med halsont och feber. Masade mig iväg till jobbet runt halv 11 och var mycket bättre då. Första jobbdagen var väldigt rolig, snackade mycket med olika folk och fick ha butiken själv en stund medans de andra var på lunch. Väldigt trevlig stämmning och folket jag jobbade med var suveränt! Blir att jobba imorn också.

Mindre kul att man fortfarande har feber, så det blir ingen träning idag :( Jag som sett fram mot det..

Får fira min ensamma alla-hjärtans dag i sängen tillsammans med Supernatural och den nya Marabou Black, saltlakrits + choklad, kan det bli bättre?




Kommentarer
Postat av: Natalie & Proton ♥

Svar: Jag har aldrig sagt att det vart nått annat heller? ;) Men oavsett vad det är så är det inte bra och det bästa jag kan göra är att skydda från tramp.

2012-02-14 @ 18:34:28
URL: http://Hakkila.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0