Måndagar...

Är helt sjukt trött nu. Gick upp klockan kvart över sex i morse för att åka till skolan, där vi hade en föreläsning och gjorde grupparbete. Sen for jag till jobbet och jobbade 16-18.30. Rätt skönt, men de där timmarna gjorde susen. Jag skulle seriöst kunna gå och lägga mig nu, haha. Orkar inte göra mat, huhu. Men måste ju, så klart.

Har börjat gymma nu också! På BAK, i Boden. Tycker det är... kul. Faktiskt. Jag vet, helt sjukt. Trodde jag aldrig, haha. Så jääävla skönt att känna att man faktiskt tränar igen. Saknar hästarna, men börjar inse att jag aldrig kommer ha tid med en. Inte nu i alla fall, med skola OCH jobb. Jag som trodde att ett jobb skulle säkerställa köpandet av en häst... Och jag blir typ deprimerad av tanken, så jag försöker att inte tänka så mycket på det.

Hur som! Vi var även i Kåbdalis och åkte skidor i går, vilket var riktigt roligt! Niclas var så söt i backen. Såg ut som en liten unge. Själv var man ju sjukt fierce! Tacklade ner ungarna i backen, etc. Att gymma ben dagen innan man åker skidor = ingen bra idé. Jag kunde seriöst inte gå i går kväll, och det gjorde ont så fort man råkade snudda i benet, huhu... Men nu är jag fit for fight igen! Nästan, hähä.

Sååå... Vad ska man göra ikväll då?

Se de två senaste avsnitten av ponnyakuten?


Njaaa... är inte på humör för bortskämda ponnyer.


Eller... Försöka hitta en koreansk serie som är lika awesome som Full House?

Ingen idé. Finns ingen.


Lika bra att göra lite nytta i stället!! Ska försöka fixa bläck i skrivaren (interesting, interesting...) och läsa på mig inför redovisningen i morgon! Tjohejz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0