Nolifer warning

Okej, såhär är det. Om du är känslig för töntar, nolifers, eller mig i allmänhet så bör du inte läsa följande inlägg. Jag är verkligen töntigast i världen, haha. Efter Niclas.


Recept för att något sånt här ens ska kunna inträffa:
Cravings efter chips och cola zero, en påslagen cam, damp och Nicki Minajs nya låt "Starships".
Vilket resulteras i:
En liten hyllning till Nicki Minajs nya låt; Starships, som är så JÄVLA AWESOME.
Spotify overloadas just nu med denna låt på repeat.

Kan inte fatta att jag inte hört den tidigare heller. Antar att jag har varit så insnöad med min koreanska musik, haha. Har sakta med säkert börjat hitta tillbaka till party-musiken igen. Men den koreanska listan på youtube nötts självfallet. Dagligen!

Var så god och njut, mina damer och herrar:


Och för att vara lite smådryg såhär på eftermiddagen så
UTMANAR JAG PAULINA
att göra något liknande. Med cam, så klart. Men inget... opassande...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0