ok..

Har riktigt tråkigt just nu, och vet inte vad jag ska skriva (därva den underbara rubriken.) Men bara för att jag inte vill ha en inläggslös dag.

5 sanningar om mig.
1. Jag är kort; vet om det och hatar att höra det.
2. Jag har ett enormt hat mot mjukisbyxor.
3. Jag kan citera hela Lejonkungen 1 & 2 på engelska & svenska.
4. Jag hatar McDonalds, och gjort det sedan jag var liten, äter aldrig där.
5. Silent Hill 3 är det bästa spelet jag någonsin spelat.



5 hästsanningar om mig.
1. Jag är perfektionist i stallet.
2. Har alltid velat blivit jockey.
3. Även om jag älskar och saknar min ponny något enormt, så tycker jag nästan bättre om Finken. Han är bättre grundhanterad, har bättre huvud, mer ridbar, stabil och mer kapacitet än henne.
4. Alla hästar & ponner jag har ägt, har varit exakt olika, och ingen har varit ens i närheten lik den andre.
5. Jag har ridit akademiskt och western, och skulle kunna tänka mig tävla och träna western.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag som både diggar mjukisbyxor och McDonalds 8D

2012-02-02 @ 01:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0