Satan i gatan!

Vad sjukt dålig jag har varit på att uppdatera. Nu ska det blir bättring på det!

Vaknade för ungefär en timme sen. Tolv timmars sömn, ungefär. SÅ VÄRT!
Hur som... I natt hade jag en så sjuuuk dröm. Jag och Paulina skulle tävla på Stockholm Horse Show, som av någon anledning anordnades på Bodens ridklubb. Så då hade det krävts ett super-teknologiskt tåg/flyg som skulle frakta ALLA hästar från södra Sverige till Boden. Och i den där transsporten var Ulle, av någon anledning. Som redan står på BRK, så bara det var ju lulzigt. Men det som var hemskt var att Finken inte var där! Vi letade överallt (och när vi sökte igenom hela flyget så fanns det tydligen en nattklubb i en av "avdelningarna"). Men han var fortfarande spårlöst försvunnen. Och vi hittade honom inte under hela drömmen, så det var rätt ovärt.

Sen när islandshästarna skulle uppträda, så var Dimma där helt plötsligt! Som jag skulle tävla på! Haha, det var så stört. Hon var så fin, älsklingen. Precis som jag kom ihåg henne. <3 Känns så konstigt att det har gått fem år sen hon dog. 21/2.

Dimma Frá Kjartansstödum <3


För att fortsätta med drömmen så skulle jag och Dimma även vara med i något Show-nummer. Men när vi höll på att göra oss iordning för det, så kom Bullen (ungdomssektionens ponny) ut på banan i ridhuset. Så då hjälpte jag dem att få fast honom, och gick sedan ut i A-gästtstallet med honom, som nu av någon anledning var helt enormt!

Och när jag kom in där så var "ryssen" där (han som var helt besatt i Hanna under gymnasiet, skrev på hennes facebook, etc). Han stod typ och mockade eller nåt. Så när jag började fylla spån i boxen där Bullen skulle stå så kom det in en annan tjej i stallet som var funktionär. Hon började typ bitcha av någon anledning, och sen slungades hon mot boxdörren av typ någon onaturlig vind (demon eller nåt), så att det flög blod över allt, varav blodet formades till en demon som kastade sig mot "ryssen" och sedan försvann in i honom typ. Sen blev "ryssen" typ läskigt lugn och stirrade på mig, så då tog jag Bullen och gick ut från stallet. Sen vaknade jag :C

Jag har så sjuka drömmar. Det var nog för att jag och Niclas såg Paranormal Activity 3 igår. Som för övrigt var väldigt bra! Bortsett från slutet som sög. Men se den :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0