Segt

Kommer vara lite seg uppdatering från min sida de kommande dagarna, för att jag mår så himlans dåligt. Har ont i revbenen tack vare att jag hostat så mycket, kan knappt prata för jag har ingen röst, livet leker ♥
Planerar framtiden, försöker få allt att gå min väg, bara att hålla tummarna nu och se vars allt går.
Även om det finns mycket jag vill göra, har det alltid funnits en särskilld sak som alltid stått mig nära, och när jag verkligen tänker efter, drömmer, ser tillbaka så är det bara en sak jag vill göra och bli; som jag vill ha som min framtid. Det jag gett upp allt för, det som jag offrat mitt liv för. Även omn jag bara sett det som en distant dröm vid sidan, eftersom jag aldrig trott på det, så börjar jag hoppas mer nu, börjar faktiskt försöka få det till verklighet.

Jag ångrar inget.

Nu ska jag fortsätta se Supernatural och käka lite popcorn på det, ha en bra vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0