sniffsniff

mina extremt fina titlar.

Idag var det en fin dag på jobbet. Fick gå igenom mera på kassan, fick även sälja min första vara idag, woho! Kände mig riktigt stolt över det. Fick även en genomgång hur man säljer, sen skulle jag försöka. Hahahahha, tror jag såg rätt patetisk ut då jag försökte förklara hur man spelade ett spel jag inte ens visste vad det hette... Min chef såg väldigt road ut kan man säga, men nyttigt och roligt var det iaf! Kassan har 234234343 knappar och kommandon jag måste lära mig, typ att man ska använda musen så lite som möjligt och mest använda tab, herre, hur ska jag klara mig!?


Finkusbus då han kom till oss.

Sen så red jag lite i paddocken på Finkilinkus samtidigt som Helena, sen gick vi in i ridhuset för att rida lite bommar, fick även med oss Helena som travade över bommarna också! Fick henne inte över galoppbommarna, men travbommarna var något iallafall ;)

Imorn blir det lunch med grabbarna nörd1 och nörd2, fixa lite på stan och sen stallelistallet igen.

Köpte förresten även hästgodis till Finken på CityGross i tisdags efter jag hade jobbat klart, med äpplesmak. Ingen av mina tidigare hästar har gillat det, men då mamma gav honom lite, som hon hade fått av en tjej i stallet så hade han uppskattat det, så det skadade inte att pröva!

Tydligen så skadade det, för han är helt tokig i dem, blir helt till sig då påsen prasslar eller jag stoppar ner handen i fickan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0