"The question!!"

Haha, kom precis på ett scenario som hände i måndags när vi gjorde grupparbete. Jag hade suttit och latat mig en stund med Wordfeud (väldigt viktigt enligt mig dock), så jag erbjöd mig att räkna ut index-värdet av guld som vi hade fått fram från typ 2001-2010 eller nåt. Skit samma. I samma stund som jag skulle börja räkna ut index-värdet så verkade som att alla andra började intressera sig av andra saker. Så trots att jag frågade minst två gånger: "Men vilket värde är det jag ska dividera med vilket värde?", var det ingen som svarade. Så till slut började jag Wordfeuda igen.

Till slut sa Erik: "Men Lisaaa, hur går det?"
Jag: "Ja, men, jag har ju frågat flera gånger vad det är jag ska räkna ut. Alltså, vilket värde jag ska dividera med vilket värde. Men det är ju ingen som svarar." Smått irriterad lät jag väl dessutom.
Erik förklarade vilka värden jag skulle använda, och medan jag började räkna drog han upp den här som han spelade på hög volym i biblioteket:


Jag dog av garv. Två gånger, eftersom att han även postade den på min facebook.
Grupparbeten på måndagar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0