"The world isn't kind to ~"

True story! Därför jag tillbringar min tid på gymmet så att jag blir tiiiiight!!

Sitter just nu och mumsar på en proteinshake - mjölkchoklad smak. NomNom! Har dock inget intressant att berätta om :c Förutom att jag höll på att dö på gymmet idag. Beror förmodligen på att jag fortfarande är förkyld.

Nåväl, körde i alla fall:

BEN
Benpress, 65 kilo - 10 x 4.
Utfall, utan hantlar - 10 x 1, på vardera ben.
Utfall, 5 kilos hantlar - 10 x 3, på vardera ben.
Benspark, 15 kilo - 10 x 3.
Benspark, 20 kilo - 10 x 1.
Vadpress, 20 kilo - 10 x 1.
Vadpress, 25 kilo - 10 x 3.

RYGG
Sittande rodd (V-handtag), 25 kilo - 10 x 4.
Latsdrag med brett grepp, 15 kilo - 10 x 4.
Sittande rodd (V-handtag), 30 kilo - 10 x 4.

Och jag vet att jag har stört små vikter just nu, haha. Men man ska skynda långsamt! Började ju faktiskt gymma förra veckan :c Jaha, nåväl. Och vad ska man göra ikväll då? Ska kika efter någon mysig film att se. Eller så kör jag på ett säkert kort. Som War Horse! Så himla braaaaa film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0