Alltså, fail :c

Försökte uppdatera bloggen från min nya (sjukt fabolous) mobil, men det gick inte :C
Kunde bara skriva rubriken, men sen när jag klickade på den stora rutan (alltså, det man skriver den här texten i), så blev den bara gul, och det gick inte att skriva i den. Sjukt irriterande. Jag som var så lycklig för att jag äntligen hade tagit mig in här. Tro inte att det var lätt med alla jävla lösenord som skulle skrivas in.

Heeeeelg nu i alla fall! Skönt! Sitter och funderar på något roligt som jag kan uppdatera idag, men det står helt still. Jag ska skriva klart uppgiften i Statistik på datorn. Låter det kul?! :DD
Nej :CC

Ni får stirra på den här lulziga bilden tills jag kommer på något bättre!





Kommentarer
Postat av: Natalie

Det funkar att blogga från mobilen om man trycker på "ändra redigeraren" under rutan där man skriver inlägget :)

2012-01-21 @ 19:20:33
URL: http://Hakkila.wordpress.com
Postat av: Lisa

Ååh, tusen tack! (:

2012-01-22 @ 11:33:22
URL: http://creole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0