Det här med bläckpatroner till skrivaren

For till stan för att köpa bläckpatron till min skrivare. Kom hem med fem påsar från olika affärer och ingen av dem innehöll en bläckpatron. Classic! Eller, vänta nu... Va?

Nu kan det låta som att jag glömde köpa bläckpatron till skrivaren. Så är självklart inte fallet. Nej, faktum är att jag var så trög att jag glömde ta modellnumret på skrivaren när jag stressade att för få med mig allt innan bussen gick. Så anledningen till att jag skyndade mig med bussen glömdes hemma! Nåväl, ska jobba imorgon så jag får springa in på Clas Ohlson innan jag åker hem helt enkelt! Köpte världens finaste linne i alla fall - och nej, jag skojar inte. Det kan fan vara det finaste linnet jag någonsin ägt. <3 Tror att tjejen bakom mig tyckte det också. Hon såg inte det minsta nöjd ut när jag tog det sista exemplaret i XS varav ett högt "Åååååh!" ramlade ut munnen på mig. Om blickar kunde döda...

Nu ska jag göra middag! Är sjukt hungrig. Hann (orkade) inte göra lunch, så kycklingwok kommer nog sitta riktigt bra i min just nu högst olyckliga mage. Sen ska jag se "My Sassy Girl". Film från Syd Korea som jag började se igår. Den började helt sinnessjukt bra, men eftersom att Niclas bärbara dator har damp så hängde den sig i början av filmen. Så jag gav upp helt enkelt. Den ska hur som helst avnjutas idag!

"My Sassy Girl"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0