Helt sluuuut!

Första dagen på jobbet har varit helt awesome! Alla som jag har pratat med har varit hur trevliga som helst. Jag har inte haft en lugn stund över, och trots att jag är helt slut i huvudet så tycker jag att det är skööönt. Finns inget värre än ett jobb där man måste sitta och rulla tummarna för att få tiden att gå. Just nu håller dem bara på att lära mig hur man gör lite kundärenden och redan imorgon ska jag få prova på att sitta i kassan :o Men jag kommer såklart få hjälp, haha. Jag börjar 8.15 i morgon. Kommer vara ett föredrag på morgonen med en snubbe som skulle snacka om investeringar som jag förstod det. Intressant :D Sen tar jag helg en välförtjänt helg! Insåg även att klädseln på banken inte var lika strikt som jag trott. Blir ingen skjorta imorgon, haha. Det är så oschönt.

Vad som också är oskönt att att jag hittade mitt drömhår för några dagar sen.
Hade varit uppskattat om jag hittat bilden för en vecka sen. Innan jag färgade håret.
Haha, aja. Ska sprara den tills nästa gång! Bilden alltså:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0