Hemma!

Då var jag hemma igen, och hungrig som en varg!
Råkade somna då Emma försökte göra läxorna i stockholm, märkte det inte förens jag vaknade och undrade vars jag var, groggy som sjutton och trött som bara den. Men nu är jag fit for fight!

Red finkililinkus idag för första gången på två veckor efter vintervilan! Kan ju säga att det var katastrof, inte Finkens fel, utan en viss annan person, som kan nog vara den mest hatade i stallet atm. Han var riktigt fin sen efter 30min longering för att få honom att lugna sig, men då jag väl fick sitta upp var han riktigt fin! Mjuka, härliga steg. Dock lite smånervös först, men lugnade sig fint sen, och gick på bra. Han fick bara skritta och trava lite, blir mer imorn då vi ska till stallet på dagen, tjiho!


(gammal bild från i somras.)

Nu ska jag vänta på att maten blir klar, sen ska jag nog se en film, vilken det blir? Det vet jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0