Inte så mycket bättre själv..

Kikade runt lite snabbt på stan då jag var där nere, skulle se ifall en viss person jobbade och skulle fråga lite saker då, men icke sa nicke! The Bodyshop hade istället en fin rea, 50% på rätt mycket och en "ta 3 betala för 2", eftersom jag alltid köper min duschcremé därifrån så gick jag in och kollade ifall den var rea, och det var det! En 400ml coconut för 75:-, sedan hade dem passion fruit bodylotion på rea som jag har letat efter i typ 2 år nu, den fick också slinka med, 50% after all! Och eftersom det var tag 3 betala för 2, så slog jag till på en papaya bodylotion också, alltid välbehövligt! Så nu kommer jag lukta som en fruktkorg, mums.



Träning idag gick helt över förväntan, han var superfin lilla finkilinkus, hoppade bra, tog svängarna, landade i rätt galopp eller bytte. Vi fick lite brus i kommunikationen mot en oxer och han överhoppade sig rejält, så jag flög verkligen nästan av! Hade han busat lite eller hoppat åt sidan hade jag smakat på ridhusets underlag, tur att man han en sådan fin häst!

Imorn börjar värsta kursen med läraren alla hatar, joy to the world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0