Kåbdalis!

Har inte varit särskilt aktiv över helgen eftersom att jag har varit i Boden, varav datorn fick stanna hemma i Luleå! Har varit en supertrevlig helg! På Lördagen for jag och min syster, Sara, till Kåbdalis och åkte skidor. Har inte åkt sen jag var tio år, så jag var nåååågot rädd när vi skulle åka. Var helt säker på att jag skulle slå ihjäl mig. Hur som helst gick det jättebra, och mot slutet gick det faktiskt riktigt fort i backen, haha.

Och här kommer lite bilder från Kåbdalis!


Storforsen. På väg till Kåbdalis!


Jag. Ser riktigt fierce ut i backen.

Jag igen. Inte riktigt lika fierce.


Sara i backen!



På vägen hem fick vi äran att se tre älgar. En ko och hennes två kalvar! Filmade dem från bilen, så lägger möjligtvis upp filmen. Beroende på kvalitén, det vill säga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0