Lisa den ovisa

Hej!

Lisa heter jag, born and raised i vinterstaden som finns i den nordligaste delen av Sveriges rike: Boden. Just nu bor jag dock i Luleå. Jag är 20 år, studerar till civilekonom på Luleå Tekniska Universitet och har precis fått extrajobb på Swedbank i Luleå.

Och utöver den där tråkiga informationen så är jag en glad sak med väldigt dålig humor som min bästa vän Paulina delar! Det finns inget bättre än att sitta och skratta för sig själv åt sina egna skämt <3
Jag har en connemara ponny som heter Hagens Ulster. När jag var 18 år och inte kunde tävla honom längre så kände jag att jag ville sälja honom, men min syster vägrade att göra det, så att hon började ta hand om honom istället. Under de senaste åren har jag knappt tillbringat någon tid i stallet, men nu håller jag på att leta efter en blivande hopphäst!


Jag och Ulle! Lerig bana - tacka vet jag vattenspiltor!

Något annat som är värt att nämna är att jag är ett stort fan av Syd-Korea! Älskar deras mode, musik, filmer och drama-serier. Så det kommer nog komma lite updates om det från min sida! Något annat som jag gärna tillbringar tid framför är min Tv då jag främst nördar loss på mitt Ps3 som jag efterlängtat fick när jag fyllde år den 16e december. Just nu håller jag på att avlida i väntan på Final Fantasy versus 13.

Och det var väl det mesta om mig!
Mer intressant och inte så lika intressant information om mig och mina i-landsproblem får vi veta om ni läser min och Paulinas awesome blogg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0