Måndag...

Höll på att svimma av illamående i morse, typiskt måndagar. Var så sjuuukt trött, inte ens kul. Fick bara i mig en halv macka, så magen var inte nöjd vid halv ett när jag äntligen fick lunch. Tur att jag inte är en av de där personerna vars mage kurrar när den är ledsen.

Har jobbat 08.30 till 18.30 idag. Sjuuukt utpumpad just nu. Det var huuur mycket folk som helst. Men jag älskar det! Tycker det är så himla kul att träffa nya människor, särskilt de där sköna lirarna som man ens inte fattade fanns. Jag tycker att det jag gör är intressant och jag känner mig sjukt manad till att fråga om nya saker hela tiden. Jag lär mig tusentals nya saker varje dag och vad som känns helt underbart är att jag faktiskt får betalt för något som jag älskar att göra. Det är ju helt sjukt!

I morgon börjar föreläsningarna igen. Har bara en introduktion i Statistik 1: undersöknings metodik. Humhum! Hoppas den är rolig! Och med tanke på skolan så tittade jag igenom gamla studentbilder igår. Jag saknar teknik och den sjukt underbara klassen. Ni var världens bästa, allihopa. Hade varit grymt att få träffa er igen.


Studenten 2010. Jag, Anton och Erik.

Och sen ska jag passa på att gratulera Paulina och Emma som har varit tillsammans i ett år idag! Helt underbart! Jag hoppas att jag får äran att träffa denna omtalade Emma någon dag (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0