Pawsome.

Ohoy i Stugan!

Paulina var namnet, men kallas Paws eller Boss för kort. Jag är 19 tråkiga år och bor i den mittersta delen av Sverige, i den absolut långtråkigaste staden Västerås. Jag pluggar på högskolan där och läser Kandidatprogrammet i språk och humaniora med inriktning kommunikation, du kommer aldrig komma ihåg det programets namn, så ingenting att fundera över.
Annars är jag en social, ironisk och dålig humoristisk människa som ägnar stora delar av min fritid åt min älskade häst, ifall jag inte tränar, spelar eller är social med mina vänner.


Jag äger då Houdini Van De Heffinck "Finken", som är ett 5årigt belgiskt halvblod, e. Argentinus - Rey Z (ex. Prince de Revel) som jag har tävlat upp till 80cm hoppning och LB:1 dressyr, men just nu satsar vi på Falsterbo och Championatet i sommar och höst! I vilken gren har vi inte bestämt oss för ännu, det som det går bäst i, eftersom han är en fantastisk häst i båda disciplinerna.

Annars, då jag inte är i stallet så brukar jag oftast spela, jag är en väldigt stor spelnörd och hart spelat sedan jag var väldigt liten, jag uppskattar allt från Skyrim till Zelda & Silent Hill, och massor och massor där mellan. Spelar jag inte tv/konsoll-spel så läser jag nog annars DC Comics eller Marvels comics, ser på hockey, kollar på tv-serier så som Supernatural & Modern Family, samt sporta av något slag.

Det var verkligen allt från min introduktion, stay tuned för mer konstiga inlägg och galna saker från mig & Lisa, på våran blogg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0