Ryttarmosaren?

Tänkte lägga upp ett emo-inlägg såhär innan skolan.

De som följt Ryttarmosaren kanske har märkt sen en tid tillbaka att hon är borta. Vad har hänt? Bloggen är totalt raderad och det är ingen som av olika anledningar som fattar varför. Åtminstone inte jag. Det kan seriöst ha varit världens bästa blogg. När Paulina skickade bloggen till mig första gången satt jag i flera timmar och bara asgarvade åt inläggen. Jag skämtar inte. Och då visste jag inte ens vilka hälften av dem som hon dissade var. Det är den enda blogg som jag någonsin följt och om det inte kommer någon liknande så lär det vara den sista.

För er som inte vet vad "Ryttarmosaren" handlade om så var det en form av skvaller-blogg inom hästvärlden. Men det var inte bara skvaller, såklart. Hon provocerade och sågade hur många som helst. Det var verkligen hilarious på sättet som hon gjorde det. Fast det allra bästa var nog alla tolv-åriga tjejer som kommenterade hennes blogg för att försvara sina idoler. Deras argument och vokabulär var rent ut patetiska, haha. Åh.

Ryttarmosaren. Jag saknar dig.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0