Seoul ~

Vill. Åka. Dit. Nu.
Är sjukt taggad. Frågade Paulina, men hon var realisten i frågan och insåg hur svindyrt det skulle bli. Jag är fortfarande optimistisk och hoppas på ett fint bidrag från min far. Om inte så ska jag sparar varenda krona jag har över i månaden. För jag SKA dit i höst, om jag så ska åka själv, haha. Har letat omkring efter en språkkurs i koreanska på LTU, men hittade ingen. Dem hade bara japanska och kinesiska, huhu. Men har fixat ett språk-paket i alla fall, så vi får se hur det går, haha.

Jag kommer, mitt älskade Seoul! <3



Kommentarer
Postat av: Devit

Om det är till någon hjälp så är det här en språkskola iaf jag tänkt gå på sen [:



http://www.blueberrysprak.nu/studieorter/koreanska/seoul/skola.asp

2012-01-24 @ 23:48:10
Postat av: Lisa

Men guuuld! Tack så mycket! Ska verkligen fundera på det. Vore ju underbart att bo där samtidigt som man lär sig språket! (:

2012-01-25 @ 07:18:48
URL: http://creole.blogg.se/
Postat av: Devit

Var så lite! Tycker jag också, kan knappt vänta på att få kunna åka dit [: (måste dock plugga upp 2 grundämnen från gymnasiet nu i höst innan det kan bli av) och sen kan man ju alltid söka studielån om man inte har pengarna, frågan är väl bara om man vill stå i skuld och behöva betala tillbaka allt sen xD funderar även på att studera vidare på universitetet efter jag studerat språket efter de där ca. 60 veckorna! Men man får väl se hur det går där borta först :)

2012-01-25 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0