Söndagsshopping!


Suddade ut bakgrunden så att man inte ska se kaoset på golvet i bakgrunden :DD
Råkade dock smeta över armen också, hahah. Så den ser lite fetare ut än vanligt <3
Julafton i alla fall!

Åh, finns inget bättre än att inte vara bakis en söndag. Det är faktiskt väldigt underskattat. Dock är jag ändå väldigt besviken att jag inte festade igår :c Trodde att alla skulle vara sjukt taggade på att tentaröja, men ack så fel jag hade. Nåååvääl. Har varit i Boden över helgen (:DD), och hade inte med mig min dator - därav den dåliga uppdateringen. Nu är jag tillbaka i Luleå och drömmer mig bort mot sommaren då jag förhoppningsvis har hittat min drömhäst! Var med min syster på Storheden idag och hämtade ut min mobil som jag har köpt. En Sony Ericsson, Xperia Ray - roooosa! Skitfin. Gick även in på Hööks och köpte detta:


Ett schabrack i beige, med marinblå/vit/brun virkat mönster runt om, som
presenterar JH-kollektionen i en sjukt snygg logga. Matchande grimma i brunt. Joy <3
Grimma: 99 :-
Scabarak: 229 :-

Kan jag inte bara hitta min blivande springare så att jag kan klä upp honom i allt fint som jag har köpt? Tydligen inte, då alla fina hästar ska stå i Holland. /cry



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0