Tenta..

Sitter just nu och förbereder mig för min första tenta.. Igenom att kolla rakt in i väggen och hoppas på det bästa eller något.. Nejdå! Läste klart boken igår, tog mig 2 dagar och den är över 300 sidor, score. Kollar igenom anteckningarna idag. Man minns ju som bäst då informationen är färskt i minnet, kör på den taktiken, funkar fortfarande, som det alltid gjort!
Sen blir det stallet, och efter det, ifall det gått bra på tentan, ska jag fira det igenom att baka något, eller sova extra tidigt, beror på hur pigg och glad man är!
Saknar sommaren lite, men saknar denna grabb mycket mer.

(och ja, bara för att vi är såå seriösa på bilden i förra inlägget, lisadenovisa.. HAHA.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0