Tidig dag.

Jag gick och lade mig tidigt igår, halv 11! Det är tidigt för mig, som annars inte går och lägger mig förens runt 4 på natten, tack vare mitt insomnia. Men somnade så fint, och tror min kropp fick en chock av att somna så tidigt, så vaknade halv 4 och var superpigg, yay.
Dock positivt, för jag kollade på två avsnitt av Supernatural, och sedan hade vi utsläppet idag!

Vi var klara runt halv 9, men eftersom det är kurs i helgen i ridhuset stannade vi till 10 och kollade lite, hittade även en bok som jag samtidigt läste; The De Némethy Method: Modern Techniques for Traning the Show Jumper and Its Rider.
Måste bara säga att den boken var riktigt intressant, har aldrig hört talas om den i Sverige förut? Fann den iallafall i bokhyllan som vi har i klubbrummet i ridhuset, kikade lite i den för den verkade bra, och vart positivt överraskad! Ska nog kolla på lite fler böcker att beställa då jag får mina pengar. Hade gärna velat beställt ett eget exemplar av denna bok, men den går på saftiga 850:- såg jag, tyvärr inget jag vill lägga på en bok!


Clever & Finken, hoppas på att få något gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0