urghh.

Skolan börjar imorgon, tisdag.. Känner ett sådant starkt opepp på det att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Har även ett sådant stort sug på att skaffa egen lägenhet att jag inte vill sitta still, alla lägenhetsannonser är så lockande. Livet älskar att retas med en ibland, som alltid!


Puff förra vintern

Stora ridhuset var avstängt idag pga dem hade fyllt på underlaget, och för att en kedja hade lossnat. Förvirrade av det sista så gick vi ner och kollade, en tjej longerade sin häst där, så vi inspekterade undertiden, och medans vi gick ner till henne så ser jag den lossnade kedjan, i taket.. En av kedjorna som håller upp mittenbelysningarna hade gått av, och hängde ner med en krok i änden, och kroken var i lagom höjd att då man red en normalstor stor häst, så kunde man lätt fastna i kroken vid halsen eller så, inte trevligt alls! Hoppas dem fixar det snarast..


Ridhuset idag, så otroligt snyggt!

Imorn är det hoppträning för Ola på kvällen, ser jag fram mot faktiskt! Hoppas bara jag överlever skolan..

tjingtjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0