Va?

Idag är det en otroligt seg och tröttsam dag. Sov 2 timmar inatt, sedan vart jag tvungen att gå upp, duscha och sedan bege mig mot stan. Skulle till Uppsala och min bästa moster! Somnade på bussen, något jag inte brukar göra, och sov nästan hela resan, det chockade mig! Träffade moster, gick omkring på stan med henne en stund, fikade lite, sen gick vi hem till henne och tog det lite lugnt, fick lite tips ang hemtentan och så, sen ner på stan och kikade en sista gång innan jag satte mig på bussen hem igen. Somnade även denna gång och sov gott, ush, så trött borde man inte få vara..

Red finkililinkus i lilla igen, skrittade fram med Lisa, alltid lika trevligt! Försökte mer få honom att lyssna för skänkeln idag, vilket funkade relativt bra. Han var riktigt fin i vänster galopp stundvis då han verkligen använde ryggen och bakbenen, då kändes han verkligen som en grand prix häst, otrolig känsla! Skrittade av med Lisa också.

Så nu sitter jag här, kul va!? Ska nog spela lite skyrim och sen sussa gott.. Behövs nog, imorn ska jag börja med hemtentan, vill inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0