5e dagen gillt.

Idag är det 5e dagen jag jobbar, och har fortfarande inte fått sovit ordentligt. Känns lagom bra sådär. Hoppas det är lite folk (önsketänkande), för imorn är det min 6e dag.

Tur att jag är ledig på tisdag, och måste upp tidigt för att gå till min sömnkurator! Trodde grejen var att jag skulle sova mer, varför ska jag upp tidigt igen? Sen jobba igen på onsdag, yaaaaaaaay. Känner livet rinna bort igenom öronen eller nått.

Kände mig såhär lagom pigg/win imorse. Då jag skulle sätta på mig linserna så började jag borsta tänderna istället. Hej sinnesförvirring! Dock så skrattade jag gott åt mig själv, kanske lite schizofreni i det hela?

Längtar tills pånihesten ikväll, hoppas han har överlevt en dag utan mig ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0